bang! bang!


hehehehehehe,. fick en kommentar av min beztiz på mitt halv-fem inlägg imorse.

------
Postat av: emiz

hahaha din jävla jävel. i samma stund som du skrev detta klädde jag på mig till jobbet. ha ha ha. fifan livet är orättvist.

 

------

 

hehehehe. alltså det är ju lite så. men emma jobbar som bagare så hon får skylla sig själv!! nä.

men idag var det första gången på länge som jag gjorde nåt på dagen. alltså tidigt menar jag nu, mitt liv är lite mer aktivt på kvällen osv. men jag steg upp runt halv tolv, vilket är rätt tidigt för min dygnsrytm. sen satt jag och sofia och käkade frulle och ca halv ett begav jag mig ner på promenad till brunnsparken där jag träffade hyresvärden och betalade hyran. sen gick jag tillbaks hem, tvättade håret, och halv tre träffade jag paajanen och amy nere på järntorget för vi skulle dricka kaffe. satte oss på ett trevligt cafe nära järnis där dom hade mycket veganskt och dom spelade cocorosie, björk, joanna newsom, radiohead osv. asglada blev vi fast dom glömde av amys macka... tog typ en halvtimme... ente brå. men illafall jag har gått skitmycket idag så jag är rätt slut. 

 

 nu har jag käkat brysselkål och stekta champinjoner! nöjd. göörtrött... skulle typ kunna gå och lägga mig.. hårt att vara aktiv på dagen.

hääääääää

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0