nocturnal me,


fattar ej hur man kan äta KORV. men alltså. serri, dött mosat djur i skinnskal???!? alltså nej jag kan inte ens liksom beskriva det för jag SPYR I MIN HAND. och liksom lukten.. spyr mer.

så jävla äckligt. förutom vegkorv då. det är bra korv. 
alltså seriöst fatta att köttisar liksom bajsar ut förmultnade likdelar?!??! UÄ.

idag har jag för övrigt haft en sån jävla irri dag. jag är typ väldigt sällan irriterad. men först ba, serveras jag torr mat, utan nån tillhörande sås. alltså det är bland det värsta jag vet. jag får typ panik. blir helt sjukt irriterad och frustrerad. mat ska vara mosigt såsigt kleggigt rörigt.  ja. jag blev typ helt arg-irriterad. inte så att jag är otacksam för att min mamma fixar mat liksom, det är jag tacksam för liksom, men alltså. panik på torr mat. och ja jag har ju vart påväg in till stan idag då, först skulle jag träffa emma i stan och nu ikväll skulle vi typ sett bob hund vid halv tio, och sen ut och klubba. vart iof inga roliga klubbar eller klubbspelningar idag ändå så det vart rätt ovärt. men jag vart så seg hela dagen, gick upp vid typ ett-två, blev redo att åka iväg typ vid fyra-fem. men hittar liksom inte kläderna jag tänkt  ha. det händer ofta att mina kläder försvinner spårlöst. ba fattar ingenting.. ja. så där hade vi ju irri nr 2 denna dagen. jag ville typ skrika gråta lägga mig på golvet och ba grina som ett barn. kasta nåt i marken.  jaa så jag blev helt helt opeppzor på att åka in till stan... längtar så jävla mycket efter att slippa skitbussar och skittåg. slippa ha en timme in till stan. orkar ej mer typ. slippa åsa. hatar ju åsa så jävla mycket. 

ja just det, en till anledning till att jag vart opepp på att åka in till stan är att jag har ont under min fot. alltså haltade hela dagen igår. jobbade ju på way out west tis och ons. igår ba vaknade jag upp och kunde knappt gå. big fail liksom. en hel dag med jobb kvar. men det visade sig bli very slappt. vi låg mest. tittade på när dom andra jobbade. hehe. 
ja så nur har jag ju ett band iallafall. och imorgon börjar det. det kommer bli så jävla fett. ok. här kommer vad jag ska se imorgon få. ÅÅÅHHH längtar.

- bon iver (om jag orkar och hinner)
- beirut
- band of horses
- robyn (om jag inte har nåt bättre för mig typ. har redan sett henne. men hon är ju fierce)
- ANTONY & THE JOHNSONS!!!!!!!!!!!!!!!! alltså ba dör.
- röyksopp (när antony spelat klart då, tror dom kommer krocka lite)
- fever ray (typ alla andra kommer ju vilja se så man får väl hänga på. det är ju ändå halva the knife. känns som ett måste då, även om jag inte fastnat riktigt för just fever ray)
- ECHO & THE BUNNYMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!! alltså. åh. ocean rain. jag ba. hej. dör.

och sen blir det ju lördag. och då ska jag se PATTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! eh. ah. ehudhuesd. 
man kan ungefär gissa min peppzor och gädje och åhhhhh lycka på hur många utropstecken jag använder.
kanske ska man se vamipre weekend. inget som liksom fastnat så möe, men kan la bli ball eller nåt. 
sen äre basement jaxx. känns ju som om man borde se. fett blir det nog. eller svindåligt. 
och så ba... lily allen spelar 22.35 och så är det all out dubstep kl 23!!!! OH NO. liksom.
och sen är det ju gang gang dance 00.50 på trädgårn!!!  hur fan ska jag göra där liksom. får la springa emellan allt eller nåt. fett jobbigt. ok. vill väl inte se hela lily. ba lite. men åh. ska man liksom gå  till all out dubstep först och sen gang gang dance och sen tillbaks till all out. det håller ju på hela natten. eller hur ska man gööö. liksom. fett jobbigt.. gang gang dance vill jag ju really really bad se. hoppas jag får med mig nån. ba ensam *hej*.

aja. fan. nu ska jag gå och hitta nåt gött å äta och sen ska jag lägga mig i min säng och kolla lite twin peaks. 


HARE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0