tire swing,


igår fick jag ett PM på bilddagboken av någon jag inte vet vem det är. den skrev såhär:

"Efter att mina ögon snabbt har tittat lite på dina festbilder kan jag bara säga en sak. Nu är jag avundsjuk. Du festar precis som jag vill festa,  fast jag lyckas inte... Typiskt!"

jag ba vill ta med den här personen på massa skojiga  kulkvällar!!! tycker synd om han/hon.. 
så jag svarade att jag kan göra så som jag gör bara för att jag har världens bästa kompisar och för att jag inte har något jobb. det är roligt. men inte så bra ekonimiskt. men visst var det fint!?? jag blev helt glad ju!!. ba nån tycker att jag festar bra och skoj!! lite ledsen för denna personen bara för att den inte kan ha så skoj som jag.. det önskar jag att alla kunde ju. vill ta med alla i hela världen på kalas. 
liksom det är ju lite alla roliga kvällar ute med mina vänner och så som jag lever för. det är bland det roligaste jag vet. MIN FAVVOHOBBY!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0