MONITOR,




KISS BAJS KRÄK.  

jag skriver aldrig här längre.  nån gång kanske jag gör det.  när jag känner för det. nu kände jag lite för det.

DET ÄR BARA INTE ENS TRE VECKOR KVAR TILLS JAG SKA SE YEAH YEAH YEAHS. alltså det är sicksick tänk att jag sk a se karen på riktigt man undrar ju om hon ens finns påriktigt för hon är liksom för bra för att vara sann nästan. MMM.
INTE ENS TRE VECKOR!!!!!!!!!!!!!!!
och exakt precis på pricken en månad efter yeah yeah yeahs så ska jag mysa med cocorosie på nefertiti alltså hoppsan studsan hejsan va det är gött att ha bra musiksmak. allvarligt talat så har jag den bästa musiksmaken jag vet. freakin' awesome!



idag har jag nästan sytt klart en klänning. 
den kommer snart upp här -->  www.hairnetparadise.blogg.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0