keep it real.


klockan halv fyra listening to del shannon. tredje koppen kaffe. inte små. letar stjärtlägenheter. ge oss en då. I BEG.
sugen på stan.


det är helt fantastiskt vilka starka sommar08-känslor jag får när jag lyssnar på tro&tvivel. helt. sjukt.
gör nästan lite ont i lillsjälen min. hade nästan glömt hur otroligt fin den här sommaren faktiskt var. den bästa. 
jag vill bara tillbaka. ha mer av den.
natten vi kysste all skit vi gått igenom här ajö.

hoppas att resten av hösten och sen vintern kan bli nästan lika fin även om det är kallt och jävligt. tills det blir sommar igen.


Kommentarer
Postat av: vic

blev det inte din kusins lägenhet>?

2008-11-04 @ 13:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0