10x10



herregud. jag tror jag blivit så desperat efter att få vara inne i stan och så fixerad vid tanken på att höra hemma där att jag typ tillochmed nästan längtar/ser fram emot att jobba nu. ballar ur. sjukt. sure sure det har blivit mycket bättre på jobbet men azzåe.  det betyder verkligen verkligen verkligen att det är dags att flytta in till stan nu.

 ska ringa en imorgon som jag pratade med imorse ang. en lägenhet men det lär ju vara nån sucker som ville ha den innan oss. men hon sa jag skulle ringa imorgon igen iallafall. har iallafall suttit här i soffan med datorn i fem och en halv timme nu. känns som om det är dags att runda av.
nä föresten. då kanske det dyker upp nån grym appartment när jag inte är där. går inte. nä, jag ska sitta här tills någon annan behöver internet. 


övrigt:  ibland brukar jag lova mig själv saker. sånt som bara är bra för mig själv. jag brukar också vara sjukt dålig på att hålla mig till det jag lovat mig själv. jag har inte lyckats än. men nu måste jag verkligen låta bli alltså. det här funkar inte längre.
it's over. no more.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0