Noah's Ark



Jag har gått runt som i en dimma sen jag gick upp imorse, jag har inte haft lust med någonting.
Jag försökte ta tag i religion-plugg förut, det gick ett tag, men det gick långsamt och sen hade
jag inte lust  med det längre. 
Det känns som om jag bara går runt och väntar, undrar och tänker. Och jag är så förbannat trött på det nu. 

Jag känner mig som ett litet barn. Fast med ångest. 
Och imorgon ska jag jobba. Och jag har kommit fram till att jag är för omogen för att jobba.
Jag är för liten för sånt. Vuxengrejer. Jag är livrädd för vuxengrejer. Och vuxna.



Kommentarer
Postat av: Emma

Själv har jag varit hemma sedan 18.00 och har alltså haft 4 och en timme på mig att göra klart mitt projektarbete som ska vara inlämnat imorgon. har jag lyckats börja? EH NEJ

2008-05-14 @ 22:32:43
URL: http://trohoppochenflaskakir.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0