HOMOGENIC



Vad som kunde blivit värd kväll blev till ovärd kväll.. Visst, mysigt. Men vafan liksom.
Trött. Irriterad. Besviken. Arg. är jag.
Ingenting funkar och jag måste ha en ny telefon eftersom mitt batteri typ håller i en sekund
och den är allmänt gammal trött och dum i huvet.
Jag väntar på en förklaring jag blev lovad i fredags som jag jättegärna vill ha förklarat
för mig nu och jag förstår inte varför jag inte får det VADFAN ÄR DET SOM GÖR DET
SÅ SVÅRT ATT ENS FÖRSÖKA ANSTRÄNGA SIG LITE så att andra människor slipper bli lidande vafan.
Sånt jävla svammel här man jag vill typ strypa nåt. 
Men jag tror jag ska fortsätta lyssna på min favorit-Björk och
sen gå upp och älska med min säng och  berätta hur mycket jag älskar den.
Idag har jag lyssnat på två Björk. En massa träd-björk som det blåste genom och det lät vackert och nu 
björkbjörk som låter ännu vackrare.  
Jag gillar björk. Både träd och sångerskan. Jag är glad att jag inte är allergisk mot träd-björkarna. Dom är  ju så fina och låter så fint när det blåser i dom. 

Igår vann jag iallafall aktionen om mina drömskor på ebay. YES. Jag hoppas dom kommer ganska 
snart så jag får hålla om dom, sen ska jag berätta även för dom hur mycket jag älskar dom och 
hur länge jag väntat på dom.

a ne nänä nu ska avsluta detta.
en sak bara. SÄG NÅNTING. okej. tack. puss


Kommentarer
Postat av: Emma

"Om alla människor hade hjälpts åt så hade det inte funnits någon jävla skit!"

2008-05-18 @ 14:25:43
URL: http://trohoppochenflaskakir.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0