THE BEST THINGS COMES FROM NOWHERE


Det är söndag idag och egentligen har jag ingenting speciellt alls att komma med.
Igår var det påskafton och den tillbringade jag i goda vänners lag.
Det kan ha varit den bästa påskaftonen någonsin. Och sådana kvällar kommer det bli
mer av det vet jag.  Även när det inte är påsk. För det är ingenting jag firar ändå.
Jag tycker om mina vänner så mycket att jag nästan får lite ont i magen. På ett bra sätt.
Kan vara dom bästa.
Det är jättemycket snö ute också, det tycker jag inte om alls. Annars har det här faktiskt varit en riktigt bra söndag.
Jag vaknade runt 15.30 för övrigt. 


Det finns en del saker jag längtar efter jättemycket. Men en sak som vi pratade igår
är två väldigt nära vänners studentfest, den kommer bli så himla rolig, det vet jag. 
Att dricka oss fulla på sangria och öl, att vara uppe hela natten med en massa fina människor, att dansa sig galen och att springa ut och göra nattbus. Att kanske gå ner till stranden och nattbada och kanske vara helt alldeles jättelycklig. 
Och alla är så grymt peppade.
I LOVE IT! 
Sen längtar jag tills siesta, då jag står och dansar mig galen till Caesars och Jerk it out, i goda vänners lag
där okså får jag hoppas.

OH TEENAGE HOPES!
PUSS
/yours truly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0