I feel it all


Hejhejhejhej!
Mhm. Jag är i behov av bättre kläder. Eller inspiration kanske. För jävvlar. 
Mina kalasbyxor jag hittade i lillsyrrans rum luktar skit men jag har på mig dom ändå.
Kanske för att jag tycker det är gött att lukta skit kanske för att jag inte har något annat att ta på mig.
Fler kalasbyxor, (alla mina går sönder), mer koftor och nåt mer par jeans. Sen äre rätt så bra tror jag.

När man ska knega i butik måste man se hyfsat representabel ut. Det är fan skitsvårt ju.. 
För det är det jag ska göra idag.
Och nu börjar det dra ihop sig till avfärd till buss så nu måste jag hälla i mig resten av kaffet fört!

hajhaaaaaaj!
PÖzzzzzzzzzz
yours truly




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0