Horseheadedfleshwizard


Det snöar. En liten del av mig har dött.  dET hÄR ÄR ETT SKäMT!!!! SNÄLLARÅ!!!!
fÖÖÖÖööööööÖör det fÅÅÅÅÅÅåååååR inte snÖÖöÖÖööööAAAaAA!
fan nu gick det åt helvete också... DÖDA MAJ.

Så jag lyssnar på Dev och dricker kaffe... Hej........

        .

Världens finaste man fo sho!
i love that man...

WAH WAH WAH WAH


uppdate..

IT WAS A GOOD FRIDAY

Hittills har det mesta gått fel idag. Det mesta har bara vart sjukt ogivande. Och fel.. och ogivande.. och fel...
Och imorgon ska jag jobba. Och jag har haft ångest hela dagen. Jag drömde mardröm om jobbet. 
Men jag jobbade i en matbutik. Och allt som har funnits i mitt huvud och som jag tyckte va så jobbigt med
jobbet kom upp i drömmen och det var hemskt. Men "den" var med i drömmen samtidigt, tror jag. Så den var lite fin.
Fast den var mest jobbig.. Och har gett mig ångest inför morgondagen. Hela mitt liv är ganska konstigt just nu.

Jag är på skitdåligt humör nu. Så jag kollar på hela min favoritdokumentär på youtube, igen. 
"The eternal children"
Kind of det bästa som någonsin lagts upp där. Man mår så bra, och önskar att ens liv var som deras lite.
mm hej.
/yours truly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0