you talk way too much.



jag är verkligen skitsugen på att dricka öl.

För övrigt så har jag lyssnat på strokes hela dagen, jag har ringt min chef och jag har inte cyklat ner till shell och hyrt/köpt peter pan. min ork har inte vart med mig. men jag kanske gör det sen om ingen vill dricka öl med mig.

jag hatar västtrafiks vardagskvällstraffik då sista bussen hem går kvart i 11. DEN KAN DÖ eller skaffa sig en vän som kan gå en eller två eller tre timmar efter det också. JAG VILL BARA DRICKA ÖL OK?! stjärtbuss.
och jag vet en annan sak som jag vill göra, men det säger jag inte vad det är.


Jag har världens bästa öldrickar-kompis. nu ska jag dricka öl. gött eller hur!

puss


Kommentarer
Postat av: Emma

jag har lånat peter pan av alexander. jag ska nog göra marmeladmackor och kolla på den nu :)

2008-07-11 @ 13:12:46
URL: http://trohoppochenflaskakir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0