weekend wars.



Inatt var nog bland de roligaste, finaste, mysigaste, spontanaste och knäppaste natten hittills i år.
dricka öl på sticky, ha världens bästa sällskap i form av tre grymma brydar. strosa runt i stan, jag älskar då göteborg.
fyllekäk hos nino på vasagrillen. falafeltallrik. jag får vad jag vill på. sitter på en bänk och klurar på vad vi ska göra här näst. att stanna en taxi och lägga upp konstigaste och roligaste planen. fyra fulla och jävligt glada brudar i en taxi ut till stugan i skogen där det visade sig vara ingen hemma alls. det ingick inte i våran plan. vad som var våran plan var ju att den som vi trodde skulle vara hemma skulle låsa upp för oss så vi kunde ta den tomma sängen. men icke. men så ibland har man tur och då finns det fönster som är öppna. vi hoppar in genom fönstret och väl inne finns den där sängen som är mycket uppskattad. ägarna till stugan var borta båda två och på morgonen vaknar vi av att  nån rycker i handtaget. vi blir alldeles fnissiga och så öppnas fönstret och så står ägarna till huset där och tycker bara att vi är rätt knäppa i huvet. men jag har nog aldrig skrattat och uppskattat en kväll så som igår. länge leve spontaniten! tur att vi känner dom så väl. så skumma är vi inte att vi bryter oss in i nåns hem där vi inte känner dom som bor där. f

vi åkte alltså ut till skogen till stugan där vi trodde att det skulle vara nån hemma för vi hade ju tänkt sova i den sängen som vi trodde skulle vara tom, det inte visade sig vara nån hemma men vi tog oss in ändå genom ett fönster och sov i den sängen vi inte tänkt sova i. och jag älskar det.
Om det finns något i världen jag uppskattar så är det såna där kvällar. i goda vänners sällskap.
jävligt bra.

jag kom hem för en halvtimme sen och om en timme ska jag iväg igen till tatueraren för en vän ska tatuera sig och har jag tur och kanske lite så att jag känner att jag har råd just nu så kanske det blir en liten på mig med. yes yes yes. 
och ikväll blir det öl igen för fjärde kvällen i rad. skitbra. jävvvla gött.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0