trying your luck.



idag sov jag bort hela den stunden jag kunde njuta och ta vara på den tiden jag vart ensam hemma.
jag älskar att vara ensam hemma. dels för att det inte händer så ofta och dels för att det är så jävla skönt.
men. jag sov som sagt. 

ibland önskar jag att jag också kunde skriva typ "tog en kaffe och en morgoncigg" eller bara "kaffe och cigg", för det låter så himla klatchigt på nåt sätt. krispigt. men det kan jag ju inte, eftersom jag inte röker. och det är ju inte så att jag önskar att jag rökte. nä nä nä, det blir inget med det. Men, det låter så. mysigt.  
Jag kanske ska börja med nåt eget. vi kan ju fortsätta på kaffet liksom...äh. det får bli morgonkaffet helt enkelt. ett tag kunde jag inte dricka morgonkaffe, jag var tvungen att vänta en eller två timmar efter jag gått upp. men NU, nu kan jag det. och jag vet varken om det är bra eller dåligt.


dagens att göra:
- ringa min chef

ahmen typ så. sen, sen,sen ska jag faktiskt göra en annan grej också. Jag tänker ta cykeln ner till shell och hyra eller köpa peter pan, det beror på om dom har den fina som dom hade på en annan shell jag var på. typ peter pan deluxe edition eller nåt. ASFINT.  Iallafall, peter pan. OCH! så ska jag köpa mig en trisslott eller två. för idag behöver jag det. Och så ska jag hoppas så jag spricker att jag vinner pengar, så jag kan åka till reykjavik på fredag. jag tror jag kommer dö annars. (se så bra min rubrik passar till min hoppas-vinna-pengar-på-trisslott-dag)

Nu ska jag lyssna på en av världens bästa skivor. IS THIS IT.
puss

Kommentarer
Postat av: sofiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie

jag har peter pan

den är lite glittrig och jättefin =) köpte den förra sommaren. mmmm den är fin

2008-06-27 @ 23:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0