THE COOL KIDS


jag mår bättre nu. old school hip-hop å cool kids det är  bra. jag är sugen på öl.
jag vill ha mer festival. jag vill ha mer krök. och jag vill ha en billig lägenhet
i oslo med vickan snälla gud kan nån ge oss det om jag hade trott på gud så
kanske han hade gett oss det. men jag ska aldrig tro på gud för han säger tydligen
till en saker som att äta upp sin flickvän och jag kommer aldrig ha en flickvän men gud kanske
kommer säga åt en en massa andra skumma saker. det räcker med en mamma som
säger åt en att göra saker. jag behöver inte gud. jag vet inte. varför pratar jag om gud.
jag är ateist. fast man får prata om gud ändå. men jag vill inte. så nu slutar jag.
nu slutar jag. så säger håkan. det är  bra att man kan säga till sig själv att sluta.
nu slutar jag.

säg nåt då. 
nåt litet. inte mycket. litet. nåt. snälla.

den här bloggen behöver återupplivas. jag har ädnrat designen.
jag tycker det är så sakigt men den här. så nu byter jag. snart.

snälla säg nåt.
jag ska inte gå och lägga mig. 

Kommentarer
Postat av: victoria

bajs plupp plupp!

2008-06-17 @ 23:28:39
URL: http://palea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0