mexican pony fucked up shoes


mitt huvud är helt fucked up.
jag vet inte om det beror på att jag är trött eller bara att jag är på jävligt dåligt humör.
jag är verkligen på dåligt humör. t.ex nyss blev jag jätteirriterad för jag förstår inte
hur man kan få för sig att någon som man kännt i hela sitt liv tycker om fetaost
när jag aldrig i hela mitt liv ens tyckt det är yttepyttegott och rent utav tycker det smakar kräk.
jo så var det. min mor la fetaost i salladen idag, fastän jag A L D R I G tyckt om det.
"men du har ju alltid tyckt om det!" MAN BA VA?! Nej, vafan liksom. hur och varför.
det där är en grej som gjort mig irriterad idag.

Sen är jag skitirriterad på att jag bytte design på bloggen igår och att det blev
bra men nu när jag kollar så har den bytt tillbaks till den gamla designen, fastän det var rätt igår.
men det är tydligen bara på min dator den är så och därför ska jag hata den här datorn ett tag.

Jag är på jättedåligt humör. Jag känner mig bortglömd och oviktig just nu.
fast jag vet att det inte är så egentligen. hoppas jag. 

aha nää men hör inte av dig då. och du, ahaa nää men skriv inte då. 
och det här är två olika personer. ett och två. den ena och den andra.
och det är nog därför jag är på så dåligt humör.
och jag känner mig så oviktig. som en sån där.. 
och sen är jag trött. jag funderar på att lägga mig ner här i soffan istället och sova bort min ilska.
det kan hjälpa. 
och sen är jag jättejättettrött på kläder. jag är trött på att jämt gå i svart men 
jag har typ bara svarta klänningar för jag tycket det är fint. allt annat är så puttinuttigt gulligt jämt. 
och en som går under namnen lillan, myran och gullet kan inte ha pluttinutti kläder
för då kommer jag känna mig som en fyraåring.
och jag kanske inte känner för att ha massa färg på mig.
varför skriver jag det här... låt mig va. 
hej.

bitter och drygt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0