i sing i swim.


jag vill ha en indianhövdingmysse och en sjömansmysse. 

Sov i stugan i skogen inatt igen andra natten i rad och sen när jag skulle hem så köpte jag en trisslott för jag måste ha pengar. sjärtlott! inte ett piss vinner man.. aldrig ens.

För övrigt så lär jag vara deppig hela helgen, det blir inget reykjavik och björk och sigur rós för mig och det svider i hela mig och det känns som om jag skulle kunna.. dö. nä. men näst intill. FAN FAN FAN.
Men  ikväll ska jag ut och dricka öl med min fina och det kommer bli gött..

Nu ska jag fortsätta lyssna på sigur rós (måste köpa nya skivan aah) och ta en liten tupplur. tupplur är nog det fulaste ordet. fast jag vet ett ord som är fulare men jag kommer inte på vilket det är just nu.
puss.

Kommentarer
Postat av: =)

moderkaksdjur är ett annat ganska fult ord..

2008-06-27 @ 00:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0