time to pretend.



ännu en fredag där min spontanitet vägde mest och jag hamnade någonstans där jag inte alls tänkt att jag skulle hamna ungefär som vanligt fast denna gång var inte lika bra som dom andra för helst ville jag vara hos dig. baksmällan har gjort sig påmind och jag har sovit nästan hela dagen mest för att jag sov stjärtdåligt inatt pga att det var kallt och jag frös och det var obekvämt tre pers på en nittio-madrass på ett golv utan täcke sådär sådär sådär. det är alltså lödag och det enda jag önskar var att jag inte var så förbannat trött för annars hade jag kunnat hitta på något men jag tror det här får bli en lugn kväll. sådär sådär sådär eftersom nästa helg kommer bestå utav jobb. sådär sådär sådär. men jag dricker massvis av te och det enda jag vill jus nu är att mysa med den men den kan inte och vi kommer inte kunna mysa på jättelänge för nästa vecka ska jag jobba måndag tisdag onsdag lördag söndag och sen måndag på det. sådär sådär sådär. men jag fick träffat bland de bästa å finaste idag iallafall och det fick mig att må bra annars hade jag nog känt mig lite tom idag.

jag tror jag ska krypa ner i min säng snart igen och titta på nån film och göra en stor kanna te och jag hoppas att det börjar åska sen för det tycker jag är mysigt. 
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0