the magic position.


nu längtar jag å vill jag till emmaboda jättenu för här orkar å vill jag inte höra prata eller lyssna längre och allt ska vara så jävla omständigt hela tiden varför nån gång kan ni inte bara typ. fan vet jag. vara normala och iallafall låtsas att ni fattar att det håller ju inte fast det borde dom fattat för längesen och det är ju synd för det blir ju bara värre och fortfarande är det mitt fel. men jag säger såhär att det blir bara värre och värre och jag skiter om dom tycker att det är mitt fel för jag tänker iallafall inte ens försöka anstränga mig för jag har väl lärt mig att det går ju inte ändå det blir ändå bara en massa onödigt jävla tjat om varenda liten jävla sak och jag vet att det är inte mitt fel. lite kanske men inte mest. 

imorse var jag jätteopepp på festival men på några timmar har jag gått från opepp till stjärtpepp. det är nog för att jag lyssnar på bra musik och tittar på snygga människor på internet typ. det hjälper alltid och nu vill jag vara full på emmaboda med alla  fina och jag tror fan att jag ska typ börja packa snart och imorgon ska vi köpa ölen och på tisdag ska jag bara säga hejdå och gå ut genom dörren och sen är jag borta för ett tag och det ska bli jävligt skönt. stjärtskönt ungefär. justice kultiration whitest boy alive familjen miss li å annat fint ska jag dansa till. 

emmaboda here we come typ å det enda som är stjärt är att släpa på all öl kan nästan dra åt helvete med in the end det är ju värt det. och sen att jag är jättefattig och har inte råd med jag tror det typ fixar sig. bra eller dåligt vet jag inte med löser sig det gör det.
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0