teknolovesong.



idag är det fredag, underbara fredag. jag älskar fredagar. fredag betyder oftast öldrickande i goda vänners sällskap. och det ska jag berätta för er kära kamrater, att det är då jag mår som bäst. det värsta som skulle kunna hända just nu hade vart om det blev något slags besked om att det inte blir någon öl i goda vänners sällskap ikväll. då hade jag gråtit floder. typ.
men jag vet iallafall att jag har en trogen öldrickar-kompanjon. hennes namn är emmaversuschark och förutom när hon inte är iväg på arvikafestivalen utan mig så dricker hon nästan alltid öl med mig. därför tycker jag om emmaversuschark alldeles extra mycket mer än vad jag redan gör. jag tycker om mina andra öldrickarkompisar också. jättemycket. 

det jag inte tycker om är andra saker som försigår. men det är ungefär som vanligt. i get used to allt det här och det är fan inte ens bra och jag är så trött på det så jag vill bara göra nåt åt saken men det kan jag inte för jag kan inte alltid vara den som är den jag vill vara den som inte är den och att du är den som är den men tydligen inte jag vet  att jag tänker för mycket just nu men vafan liksom man börjar ju undra. 

hej.

ps. det blir garanterat öl ikväll.




Kommentarer
Postat av: mikaela



Hej!



Om du inte har något annat att göra, kan du alltid vara med i min bloggdesign tävling, på min blogg! :)'



Kika gärna in!

2008-07-11 @ 15:20:37
URL: http://enligtmikaela.blogg.se/
Postat av: Emma

Där ölen finns, där finns jag.

ps. fan vad det är jobbigt med folk som reklamerar sin egna blogg som kommentar. sånt jävla antiklimax.. ds.

2008-07-13 @ 02:38:44
URL: http://trohoppochenflaskakir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0