nothing better.



idag har det varit söndag och jag har jobbat. igår var det lördag. då jobbade jag tio till fyra, åkte hem, åkte till knugsbackat och träffade fina folks i en lägenhet sen innan vi for in till kvällens mål götlaborg så tog jag och en utav dom andra en femtonminutare på rumpan och svepte en öl. klockan kvart över elva tog vi tåg in till staden den fina staden och efter splittringar och combebacks och spektakel kom vi fram till kingshead. jag skulle köpa öl på mitt kort men då sa bartendern som är snäll att "hörrududu där fanns inga pengar inte" visste la jag tänkte jag. för en sak visste jag under den kvällen och det var att jag inte var rik på stålar. men jag var rik på fina vänner så jag blev bjuden på ett par öl, som jag iochförsig såklart ska bjuda tillbaks nån gång i framtiden. hela kvällen går man runt och tänker åh åh åh fan jag ska jobba imorgon. och det gör en ledsen. så efter lite vel for jag med vad jag tror det va kvart över ett pendeln och vidare sedan med buss till den stora sängen i stugan hos en av dom bästa. jag gick barfota hela vägen eftersom mina skor ballat ur.. men iallafall.  jag kom fram. inne i stugan låg det en hel drös med tjugo pluspågar, alltså vänner till vän. då. dom mådde nog som prinsar i guess. trötta var dom fanimej. sen sov jag i den stora sängen.det var gött. fast somnade runt halv fyra ändå så inte jättemycket sömn där inte. så jag har varit stjärttrött idag. somnade nästan på tåget både in och hem. iallafall, kvart över tio imorse så tog jag buss och tåg in till götlaborg igen och knegade. det gick faktiskt.. skitbra att jobba idag. och herregud herregud herregud då var tillochmed chefen där idag en bra stund. fattar ni liksom. men hon hade barnbarnen med sig. iochförsig så gjorde jag mig absolut inte mig förjänt av nåt gnäll alls under tiden hon va där. för åh jag va tamefasiken duktig idag. fast jag var lite nervis att hon skulle säga nåt om det där med att jag inte får jobba med min favoritarbetskamrat längre och göra det klart för mig varför det är så. men inte ett knyst. han jag skulle jobbat med idag va sjuk och chefen va sen så jag fick öppna butiken själv och ta den första rushen kunder helt helt ensam. jag tror chefen tyckte jag va rätt duktig. man får inte vara bara en i butiken. man måste typ alltid vara minst två. förutom om man typ ska gå och köpa lunch eller nåt. men jag klarade det så fint. så idag kände jag att nää jag behöver nog inte söka nytt jobb än iallafall. även om jag faktiskt tycker att lönen är dålig samt att vi inte får ob på helger. kasst. men iallafall. fyra timmar har butiken öppet på söndagar och åh vad jag tycker det är alldeles alldeles lagom. imorgon ska jag dock börja två timmar tidigare än vad jag gjorde idag och jobba dubbelt så länge som idag. det är stjärtsegt vill jag säga.

iallafall, to the best part. tre femtedelar av min familj åker till danmark imorgon och är borta typ minst tre nätter eller nåt. alltså det är så gött. sånt händer inte ofta och jag ska njuta till fullo av att nästan vara ensam hemme, för visserligen är storasyrran hemma men ändå. gött gött gött gött gött gött gött gött gött. för övrigt är min fyra år yngre syster bara typ två centimeter kortare än mig, och igår kom en nygammal kille och jobbade på jobbet och han trodde jag va sexton. tack typ!!!!
nä nu ska jag upp om typ sju timmar så det är dags för mig att gå upp och berätta för min säng hur mycket jag älskar den, men innan jag somnar ska jag lyssna på bianca å sierra såkallade cocorosie för att dom är bäst kanske. det är batman på tv nu.
FETT INLÄGG. puss.

(när jag läste igenom detta precis så typ vaaa vad är det för konstiga ord jag använt!!! inte alls likt mig. aaahh.)

Kommentarer
Postat av: Emma

fest hos dig nu då! FF!!!!!!

2008-07-21 @ 04:49:17
URL: http://trohoppochenflaskakir.blogg.se/
Postat av: olle

så din pappa ska åka ändå?partyyyyy

2008-07-21 @ 21:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0