make my day right this way.


update update update. skulle jobbar torsdag fredag lördag också denna vecka. på fredagkväll ska dom som dricker vin göra det på amandahs loft, öl för mig som inte dricker vin. och på lördag ska vara typ servitris eller så på ett bröllop. kändes sådär att behöva jobba på lördag så jag ringde min chef förut och frågade om jag kunde få ledigt på lördag. hon sa att jag fick ringa till butiken själv och fråga om nån kunde ta min plats på lördag. en av mina arbetskamrater som jag skulle jobbat med på lördag är snäll och sa att "jag fixar det". helt skitgött. jättejättepepp! gött.
övrigt. jag ligger back 1200 spänn för dyra mobilräkningar. jag ska köpa e-bodabilketten så fort som möjligt för mina femhundra kronor jag har kvar och sen ligga back lite till. men jag ska betala tillbaks. snart. i augusti. och ikväll vill jag mysa.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0