kids.

jag dricker eukalyptus-te för det är bra för min hals sa min chef idag när jag berättade att den gjorde lite ont så jag tog med mig hem och det känns faktiskt lite bättre lite lite. och det är ju bra. jag tog med min fyra andra teer hem också. det är fint att jobba i tebutik ibland när man gillar te som jag gör. jag jobbade med min favoritarbetskamrat idag och vi hittar på en del bus med det är fint när man inte har så mycket annat och för sig och sådär. just precis för typ trettio sekunder sen ringde det från ett nr jag har valt att döpa till "svara inte!!" jag svarade inte eftersom det var nån skum tjej inne på jobbet i onsdags som berättade om nåt koncept hon hade fast jag fattade stjärtlite typ ingenting men hon fick ändå mitt nr för jag visste inte vad jag skulle göra. hon ringde i torsdags också men jag svarade inte då heller och jag tänker inte göra det någonsin. skumt.

en fin va kom in på jobbet idag och sa hejdå eftersom den ska åka hem för ett tag eller ett jätterbra tag. eller dåligt tag. jag fick dens fritidskort som det är ungefär en  månad kvar på men eftersom jag redan har ett som tar slut den sista juli så ger jag bort det till en annan fin sålänge tills mitt tar slut. jag fick en kram över disken och en liten diskret puss på halsen för den hade bråttom till tåget. det kändes lite lite sorgligt. vi kommer nog inte ses på ett bra tag men jag hoppas att mina små planer jag  har tillsammans med minst en annan kommer att utföras för då kommer vi kanske ses snart igen. men det är jättejättelite säkert. men jag hoppas det för det hade vart görfint. 

nu ska jag inte göra så mycker mer idag för rätt trött det är jag och jag antar att det blir typ dator/tv fram tills den tiden jag tar tag i mig själv och ger mig lite sömn, jag behöver det. kunde inte somna igår för övrigt och sen sov jag gördåligt resten av natten. 

för övrigt så hade jag ungefär 500 riksdaler mindre på mitt konto än vad jag trodde att jag skulle ha. det bevisar ungefär att 1. jag har fortfarande noll koll på vad jag spenderar 2. jag kommer ha sådär råd med det jag tänkt ha råd med i somamr 3. jag spenderar lite väl mycket på öl. 4. öl på torsdag!

rulla ut! köss.

Kommentarer
Postat av: Emma

du har inte ens bjudit med mig på barrundan.



jag gör slut!

2008-07-16 @ 04:01:20
URL: http://trohoppochenflaskakir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0