is this it.


jag fick så enormt med tji imorse. "ha det så kul nu" sa jag till min far och han tittade undrade på mig och frågade "vadå?". "jaa i danmark?" svarade jag. "men jag ska inte med..?".... han skrattade åt mig när han såg hur besviken jag blev. nänä okej. inget förrrrräldrafritt i några dar här inte. tji tji tji fick jag. jag tyckte det skulle var så skönt att vara nästan ensam hemma i ett par dagar. men men. två borta är bättre än ingen. det låter typ på mig som om jag hatar min familj. det gör jag. nej det gör jag inte. men det är jävligt skönt att slippa dom ibland. rätt ofta. trött artonåring här. hej. så nej det blir inget party. det hade det inte blivit ändå eftersom jag bara knegar hela tiden. fast jo. vi hade kunnat dricka öl på våran altan i kvällssolen. typ alla som ville. det hade jag gillat. jag hatar föresten att jag för två  veckor sen inte sa att jag inte kunde ta denna lördagen som jag planerade att göra men som vanligt så tar jag aldrig tag i saker. annars hade jag kunnat bli full på amandahs loft på fredag med hur fina människor som helst. kanske jag kan ringa chefen imorgo.. nää. det vågar jag inte. jag har för övrigt jobbat idag och jag är trött. men nu är jag ledig i två dagar. 

i övrigt sitter jag och lyssnar på strokes. juilan m-m-mm. i övrigt en gång till så hade jag också velat vara på rip it up. det verkade fint och blött. i övrigt igen igen måste jag köpa min emmabodabiljett typ NU. ska säga till pappa nu. hehe. jag har femhundra kronor att leva på fram tills lönen kommer och dom femhundra ska jag lägga på emmabodabiljett'n.  lönen kommer ligga på typ ehe sexhundra kronor den här månaden eftersom jag jobbade två dagar förra månan. dom ska jag köpa way oyt west biljett för. suger ju. stjärtsuger.  jag får nog be nån snäll att låna mig lite pengar. jag kommer ligga back typ 500 spänn minst totalt plus typ fyrahundra som jag redan är skyldig pappa. det ballar ur. MEN! i augusti kommer jag få en myslön på ett par tusenlappar så då kan jag betala tillbaks. nån som vill låna mig pengar då snela.
puss.

Kommentarer
Postat av: olle

men bra att jag läser datum och tid på inlägget innan jag ropar hej! eller nöt! jaja på lördag e det fest å på fredag?

2008-07-22 @ 12:30:12
Postat av: lillan

på fredagvene jag inte. jag jobbar lördag. fattar inte varför jag inte sa tidigare att jag inte kunde jobba då. jag kommer aldrig orka ju. åh. jag i ett nötskal. aja. men på lördag i varje fall =)

2008-07-22 @ 13:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0