i dont mind if you dont mind.


jag drack öl och dansade på en båt i göteborg igår sent till senttidigt med mina två fina och allt var alldeles jättebra för det var längesen sist som det bara var vi tre. först öl i kungsbacka med två andra fina, sen tåg till göteborg och pommestallrik med valuta för pengarna och extra saltgurka för sex kronor och till båten och fint och öligt och billig taxi och spexerier fram tills tidigt. att dygna kan vara bland det bästa. kom fram till min favoritsäng nr två  klockan strax efter halv sex på morgonen. bland det bästa jag vet och fika sen med fin sofie. men vi såg en kråka som brutit sitt ben och vingen säkert också och den kunde inte röra sig nästan och hade ont. jag fick ont i hjärtat och ville hjälpa den men det kan man inte. hoppas den klarade sig. imorgon är det jobb på söndag är det jobb och på måndag är det jobb och det vill jag sådär skitlite. jag lär inte kunna jobba kvar där länge till känns det som. lite halvt. men imorgon ska jag nog få sova i min favoritsäng nr två igen.
jobb imorgon betyder sovdags nu och jag hoppas att dom sex jobbtimmarna går skitfort. 

jag fick precis reda på att jag tydligen inte får jobba med min favoritarbetskamrat längre. det här suger ju. det är dags att söka nåt nytt nu.

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0