elephant gun.



varför varför varför sitter jag uppe jag ska upp om cirkus 8 timmar och tjugo minuter och jobba och jag är den som är den som behöver sova när jag ska jobba men jag har tur att jag har en mamma som ska åka in till kba imorgon för då kan jag åka med henne till el tåg annars hade jag behövt gå pp om typ 7 timmar och näää det är sådär. iallafall.
måndag- jobba
tisdag- jobba
onsdag- jobba
torsdag- ledig, dricka öl med fina
fredag- mysa
lördag- jobba å nåt mer i hope
söndag- jobba.

kul kul. det är tur att jag börjar jobba klockan tolv på söndag för då kan jag typ sova till iallafall nehe okej a iallafall till 10. ibland känns det sådär att jobba i göteborg när västtrafiks bussar borde dra åt helvete. stjärttider är vad dom har.
men om jag är snel så kanske den vill ge mig skjuts till tåget.
nej, nu ska jag gå och berätta för min säng hur mycket jag älskar den. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0