DO WHAT YOU FEEL NOW.


Idag har jag äntligen fixat min ticket till emmaboda. det känns som ett kalas!
min kropp eller huvud halvstrejkar idag också. jag skyller på att jag jobbat från 10-18 måndag tisdag och onsdag.
min kropp är sjukt känslig för att jobba. men nu är jag iallafall helt ledig idag imorgon lördag och söndag. och det betyder att jag kommer dricka öl. Jag ska iallafall ta bussen härifrån om cirkus trettio minutros för att följa med beztis in och fixa tatuering igen. Jag måste bara hitta ett svart linne först. Och.dricka.upp.mitt.kaffe.
det här har jag gjort idag för att få min kropp att må lite bättre från känna-sig-sjuk-stadiet:
druckit mycket vatten, vilat, druckit ingefära/citron-te, druckit kaffe, lyssnat på  bra musik och duschat. så jag tror jag tror att jag mår bättre nu. jag lyssnar på electric feel ungefär typ repeat hela tiden. fast nu lyssnar jag på kaserntorgets charkdisco, det är jag som är det. charkdisco. sådetså.

nu måste jag börja packa ihop inför avgång. kaffet är uppdrucket och jag är så jävla pepp på emmaboda.
rulla ut!

köss

Kommentarer
Postat av: Emma

jag tror emmaboda kommer bli årets festival. yayayaya. dricka öl ikväll? jag är på!

2008-07-11 @ 13:06:32
URL: http://trohoppochenflaskakir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0