why wait another day, when a day won't change a thing


Heehehehe. Jag är så lustig! en lustig prick. en lustigkurre.... lustig kurre...
Här sitter jag, med handduksturban på huvudet, myskläder, helt ofärdig, och om ca nästan 15 minuter måste jag bege mig härifrån om jag inte ska totalmissa min buss.
Hähähähähä. och här sitter jag och skriver blogginlägg om det.
I *lOvE* my självdiciplin.
Iof vet jag inte vad jag ska göra i skolan... Men jag gör det för att inte mamma ska bli arg.
ALLT FÖR MORSAN

puss
 / YoURS TRULY


UPPDATERING:

Halllåå dääär.
Jag han med bussen imorse, mötte mamma i förbifarten ( hon var ute med hunden) när jag svishade förbi med min (mammas) röda springare, hon ropade något efter mig, jag tror det var nån fråga, men bråttom som jag hade så hade jag redan kommit för långt bort att jag skulle höra. Ni kan ju då tänka er hur fort jag cyklar. Det som tar för mig att gå, i normal hastighet, en kvart, cyklar jag på på ca 3 1/2 minut, på en cykel med tre växlar. YEZ!
Sen vart jag i skolan, inte så möe hände. Var på en lektion av tre. Mycket givande, nää. Jag och två utav mina trogna kompanjoner satt på bilddagboken och facebook på den enda lektionen jag var på. Men jag tycker det var givande, inte lil-ma' kanske, men jag tänker inte berätta det för henne heller.
Fick IG på min utredande uppsats föresten. Tack. Jag hade tydligen skrivit en debattartikel istället för en utredande uppsats. Jag hade liksom bara fört fram argument för åsikten om att det är bäst om vi inför köttskatt, men man ska tydligen spekulera kring om det är det bästa man kan göra osv. Men det är fanimej svårt att spekulera kring sina egna starka åsikter när JAG VET ATT JAG HAR RÄTT!! Det finns inget annat bra alternativ än att införa köttskatt. Sådeså.

Jag och en utav mina trogna companions tog ledigt från sista lektionen och skulle fara hem. men hon missade sin buss och min buss gick inte förens hennes nästa buss skulle gå. Så vi begav oss till knugsmässan och kollade på h&m-rean. Jag fyndade(?) en cool tisha, typ spräcklig och en vit/brun randig ribbad top med knappar från urringningen. I XL! Tänka sig. Men den sitter fint ändå. Jag *HjÄrTa* oversize.
Sen kom en ännu  annan trogen kompanjon och suckade åt konsumtionen...

Men nu sitter jag här i min nya tröja, dricker det sista utav tranbärsjuicen (ja, se jennifer, jag köpte en alldeles eget paket efter jag smakat det hemma hos dig) och har precis slängt i mig mitt enda mål för dagen, en avokado.
Kör stenhårt på min diet nu. Bliiiii smaaaaaaaalaaaaaareeee!
Skämt åsido.

Nu ska jag gå och torka lite snor från näsan och
sen ska jag öppna mitt djurens rätt-brev! YES!

/ yOURS TRULY, er lillan


(i won't change, given the chance)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0