What Ever Happened?


Hehehehehe. Heejjjjjjj.
Idag har jag knegat å knegat å knegat.  Först har jag utbildat mig sen har jag knegat. På tisdagar är jag helt seriös.
Skola OCH jobb. Resten av veckodagarna är jag samme gamle lillan. Så som det ska vara.  Den riktiga lillan!!
Men idag vart det nästan helt meningslös dag på jöbbe. Jag och mina två manliga kolleger, som iof är två ypperliga arbetskamrater hade inte möe att göra alls. Så vi stog mest och fnissade åt hela situationen om att vi var tre stycken i butiken fastän det knappt var nåt att göra.. Jag dammade hela bänken minst två gånger. 
Det blir rent av att ha för många anställda på en tråkig tisdag iallafall.
Chefen var inte där på hela dagen. Det är då det är gött att jobba för då kan fnissa mycket och äta massa choklad!

Men jag är trött, som vanligt, men idag är jag lite mer trött än vad jag brukar vara. 
Jag vaknade imorse med pyttelite ont i halsen. Och lite tjock vart det i den. Jag hoppas att det inte är några elaka baskelusker som vill ta över mitt liv. För om några dagar äre helg ju. Och då äre feezztttt!
hehe.

Jag lämnade in min 6 veckor försenade utredande uppsats idag föresten kan jag berätta, kamrater. 
Jag fick den där blicken av lil-ma' som säger "jaha. nåväl det är ju bra att du försöker iallafall.." typ..Lil-ma' tycker inte om mig. Hon litar inte på mig heller. Och hon har väldigt låga förväntningar på mig, men hon vet egentligen inte vilka talanger jag ligger och gnyr på! Lil-ma' är den mest kräsna läraren ni kan tänka er. 
Det är faktiskt ingen lärare, vad jag vet, som inte tyckt om mig förut =(=(=(=(=( (kanske).

Nöjd.
/Yours truly, er lillan.
------------------------------------------------
(((förlåt. jag gör det igen, men låtsas inte om det här, det är bara för min egen skull!!!!!!!)))

jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.
men mest skrattar jag. för det var faktiskt fint..





Kommentarer
Postat av: Anonym

få pengar av att damma en bänk, det hade till och med jag klarat ;]
mina tisdagar är hemska.

2008-01-15 @ 21:15:21
URL: http://insidearetard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0