Vi utfärdar en varning


Fett inlägg jag fick till innan va. Oh yezzz.

För en timme sen var jag inte inställd på nåt. För en halvtimme sen var jag totalinställd på öl.
Jag var rövtaggad på lite beerzz med två trogna kompanjoner. Det som skulle bli en trevlig kväll blir till misärkväll.
Jag fick stanna hemma. Och ja, det är misär att sitta hemma. Sjukt misär.
Tack moder jord för ikväll. Jag gillar dig oftast, men när du kommer med helt ogivande grejer som storm. Då blir jag fan jävligt less. Speciellt när det var öl och gott sällskap med i bilden.
 JAG VILL JU BARA HA ÖL!!!! Komma ifrån det här sketna huset och uuut. känna mig levande!!!!!!!!!!!!!! friiiiii!!!!!!!!!!!

Jag är även mina föräldrar mycket tacksam för att dom verkligen släpper alla hämningar och kan tänka sig att ge mig en liten skjuts ner till bussen. Eller?  Annars hade det här inte behövt bli misär. Det hade kunnat bli super-super-great. Om jag kunde komma härifrån och umgås med sånna jag tycker om att umgås med. 
Om dom bara kunde tänka sig att hjälpa liksom. Men icke. JÄVLIGT NÖJDA NU VA!!!
Ja men du kan ju också dra.
Min lillasyster har för övrigt tre kompisar här och dom låter för mycket. Känner mig lite ensam bah..

För övrigt igen så är det tredje fredagen i rad som jag sitter hemma. Det är misärigast av allt. Men den här är värst.
För jag är bara färbannad. Jag har inte ens nåt att göra?! Hade jag haft TV på rummet hade det vart ok. Men nu har jag inte det. Mina enda alternativ till någon slags underhållning är antingen sitta i soffan nere med mina föräldrar *scary* , vill icke, eller ta upp den bärbara datorn på rummet. MEN DET FÅR JAG INTE!!!
Jävligt najs det här. Jävligt. Vad har jag för alternativ?
Det är tur att sofie alltid finns till hands på ämäsän (det var en komplimang). Men hon pluggar mest Napoleon.
Fast hon är bra på att underhålla också. It's you, me n' Napoleon tonight.
Jag ska nog dö istället. Eller bara gå i ide.
/Yours truly, er lillan, tillstånd: jävligt arg och bitter


Kommentarer
Postat av: sofie

eheheh! napoleon var också deppig under sin tonår, men hans liv blev bättre. ditt också :D
och jag är ascool som hänger vid msn.. verkligen >

2008-01-18 @ 22:43:03
Postat av: linnea

fast napoleon var ju inte i närheten av så cool som jag är egentligen...
ja men det är ju bara bra för mig att du gör det. eftersom jag inte får nån öl! bra för dig med!

2008-01-18 @ 22:46:52
URL: http://watermelonjuice.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0