vi har fått lakanfalakansfeber


Bland det värsta som finns är reklam för filmer, väldigt ofta amerikanska sådana. När reklamsnutten för just den filmen är slut och dom har visat lite premiärdatum och sånt där, så ska dom lägga till en liten äcklig ful och helt ogivande klämkäck eftersnutt, där någon eller något säger något väldigt finurligt och roligt. Så fantastiskt roligt!
SÅ JÄVLA TYPISKT AMERIKANSKT OCH JAG HATAR DET!

Igår hände det väldigt mycket som jag skulle kunna berätta för er kära kamrater. Men jag orkar inte, så ni får leva utan det. Kanske berättar jag det någon anna gång, men han inga stora förhoppningar. 
Men jag kan berätta för er att igår vart det köttmarknad av högsta nivå. Jag blev trött på allt och längtade hem till min säng. Lite äventyr. Ganska mycket äventyr, som det brukar bli nu för tiden och sedan var jag hemma. I min säng. Jag lovar, min säng är skönast i världen. 

Nu ska jag fortsätta kolla på Pirates 3. Som vi haft hemma i typ 475845748 år men som jag aldrig sett. Men nu tog papa tag i det. 
Än så länge har det bara vart arga kinseser, eller singaporrare eller vad man säger hähä. Nu har Orlando Bloom köldskador på kinderna. Alltså, Jack Sparrow har inte dykt upp än, så det är inte så värt att titta så noga än.

Men nu ska jag lämna er ifred små larver.
Puss. /Yours Truly

Kommentarer
Postat av: victoria

mmm din säng är skön hähähäh

2008-01-13 @ 23:05:07
URL: http://palea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0