spice up your life!


Hej grisbönder!
Jag har något riktigt trevligt att berätta för er!
Igår natt, närmare bestämt ungefär runt 02.45 , på Järntorget i Göteborg, så slutförde jag mitt nyårslöfte-uppdrag!
Jag har klämt en konstapel på stjärten! 
Sist jag försökte, det var på nyårsafton, så fick jag inte klämma polisen på stjärten. Men jag fick klappa honom på kinden. Det var det enda jag fick göra?! Halvnöjd efter att ha klappat honom på kinden gick jag därifrån. Jag och min trogne kompanjon Alejandro var lite missnöjda med att inte ha lyckats. Att klämma en konstapel, minst en, typ. på stjärten är både mitt och alejandros nyårslöfte serrni.
Men igår, så lyckades jag! Men alejandro var tyvärr inte med, så nu har du lite att ta igen unge man!
Det var iaf emmaversuschark som fick fråga åt mig, för jag vågad inte ritkigt. dom kanske skulle tycka att jag såg för ölig ut och bli arga. För ja var rätt så ölig. Men det blev dom inte, dom tyckte nog jag var mest knäpp. 
Den ena konstapeln ville inte, men då sa emmaversuschark "men kom igen, det är ju ett nyårslöfte" då kom den andra konstapeln fram och vände sig om och putade lite med rumpan. jag fick klämma. Det var inte ens gött för jag fick inte ens nåt riktigt grepp för han hade ju så jävla mycket kläder på sig. Kanske är bäst att göra det på sommaren..

Men det va en riktig toppenkväll igår. Först vare förhäng på el prins. Och sen skulle vi till kontiki men det var för mycket folk så vi hamnade på pustervik istället. Men det var väl minst lika trevligt det i guess. 
Jag fick öl och jag fick skaka rumpa så det var liksom bra. Och så hade jag ju faktiskt helt sjukt bra sällskap i form av mina fantastiska vänner! dom är jeeeeeeeeeettefina!

Nu ska jag gå och spice up my life lite. Jag ska nämligen på disco ikväll, i riktig 90-talsanda! Det ni!
Jag vet inte riktigt vad jag ska ha på mig, men det löser sig, fula kläder hade man iallafall.
så nu ska jag fortsätta klura vidare.

Hoppas ni får en trevlig kväll.
puss
/yours truly, baby spice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0