Snälla, rör inte min väska

Gud vad jag är blödig. Men här sitter jag, och tittar på Håkan och Sven-Bertil Taube konserten som min papa har spelat in. Och nu så sjunger Håkan en utav hans bästa låtar, "Jag har varit i alla städer", med en symfoniorkester!
Och det är nästan SÅ himla nära att det kommer en liten tår från min lille öga. Det är så fint.. Så nostalgiskt på något sätt. ehhe.
(måste se igen)
MINST SAGT SVINDLADE!  Som Håkan precis så fint uttryckte sig.


Idag är jag hemma från skolan. Schööönt. Sov till halv 2.  Jag gjorde mig en fruktsallad till frulle och det var gött. Gud va ambitiös jag är.  Idag ska jag skriva klart min utredande uppsats om köttindustrins påverkan som jag är jättejättejätteseen med. 
Pyssling


ps. Jag upptäckte precis att jag använt mig av ordet "gud"  två gånger i det här lilla inlägget?  VARFÖR?? 
Ni får inte tro att jag tror på snubben. 
Jag är ateist.
Men ordet "gud" är ett bra ord att uttrycka sig sådär lite extra om något är lite extra, precis som jävlar, fan eller helvetesjävlaskit. Ett ord bara alltså, som faller sig ganska bra på plats.  Alltså, "gud" är endast ett ord att användas för att uttrycka sig.
puss igen

Kommentarer
Postat av: Amanda

Gillar att ordet "gud" upprepades 5 ggr i ditt inlägg :P Varav typ 3 ggr i sista stycket haha

2008-01-09 @ 17:01:38
URL: http://amandamars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0