pojkhästen



Seriöst. Jag hatar hästpojken. Vad fan är det för nåt liksom? Ett, rent ut sagt wannabeband.
Det är nog bland det mest patetiska jag sett och hört.
Jag vet inte varför jag hyser sånt förakt mot just dom. Det är väl nåt med deras attityd, och att deras video faktiskt är snarlik med videor som Håkan gjorde för typ 4 årsen. hallåååå. Och även bandnamnet.. hästpojken liksom...
Jag bara får en känsla av att dom försöker. Dom ska se så jävla självsäkra ut..
Anledningen till att jag ens orkar bry mig är att dom stör mig när dom spelas på ztv stup i kvarten.
Så nu vet ni det. Nu behöver jag inte lägga ner mer energi på dem. 
Dom ska iof spela på siesta. Men jag tänker inte befinna mig där dom är. Så det är lugnt.

Idag har jag för övrigt läst Natasha Peyres blogg. vilken toppentjej.. haha.
Bara för det måste jag ha en dagens brud, som är grym, och det blir Gwen.

Imorgon ska jag dricka öl och svänga mina lurviga
Jag är nöjd.
puss
/Yours Truly

Kommentarer
Postat av: victoria

men lillan haha, det är helt omöjligt, för mitt hår är inte ens hälften av hennes längd och har aldrig vait. mitt hår kan inte bli längre än till axlarna typ, för det är nån konstig kvalitét på det. + att hon har andra lockar än mig >

2008-01-24 @ 21:46:21
URL: http://palea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0