Oh, Inverted World

MEN GÖR NÅT DÅ???!!


Hej folks.
Jag är trött och arg.
Trött för att jag har räknat typ tusen varor i butiken idag. Kannor, koppar och jag vet vad.
Vi har inventerat hela dagen, Skitjobbigt. Jag gjorde typ 6 papper. Gött att jag fick ta dom jobbigaste hyllorna också... What to do, what to do.
Arg för att dom flesta i det här huset är jävligt jobbiga just nu. Föutom hunden..
Och jag är arg för att jag inte kan vara uppe på natten.. Eller iallafall sent.
Och det bor tydligen en musfamilj i min vägg. Precis där jag har huvet när jag sover. Det är fan inte ens mysigt..

Idag hamnade jag i en sån där jobbig situation på bussen hem då tanten som satt bredvid mig somnade. Jag satt längst in och tyckte det skulle bli så himla jobbigt att behöva väcka henne. Fast jag hade skittur för hon skulle av på samma hållplats som jag. Bevare mig väl.

Min mage är stor och mitt hår är fett. Men jag ska fan inte duscha. Jag ska vara jätteäcklig på jobbet imorgon.
Nu ska jag äta mig tjock på toblerone.

Allt är ganska bittert ikväll. Jag börjar bli uttråkad..


LÄNGE LEVE SOP-FOLKET!

b-byyee


uppdatering:

jag är en riktigt hemsk människa, faktiskt. Egentligen. Jag bara låtsas vara snäll, för att jag vill få folk att tycka om mig. Egentligen, så är jag så jäääääääääääävla hemsk, ja. Riktigt hemsk är jag. Dålig. Urs så dålig!

ehehehehehe

godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0