NÄ NUUDU!



Hej små fattiga bonddrängar.

Jag har klarat av ännu en tisdag på jobbe. Det gick bra, jag klarade mig undan några slags komplikationer idag. Chefen var inte där så länge idag heller. Det är tur att min tisdags arbetskamrat är så trevlig och rolig iallafall.

Idag har jag även smakat på salt choklad och haft en typ buddhistisk munk som kund (ja, med hela det orange kittet).
Salt choklad låter skitäckligt, erkänn?!??!?! Det trodde jag också först, men det var SKITGOTT!!!!! mm.
Så gött att man får smaka på en massa god choklad iallafall.
Jag och min tisdagsarbetskamrat är bra på att smaka på choklader. 

Nu ska jag berätta lite kort om min helg. Det finns ganska mycket att berätta, men ändå inte. För jag tänker inte beerätta det.
I fredags var vi iallafall ute, ett heeelt jättegött gäng liksom. Det var väldigt roligt, mer sådana kvällar tack jättegärna.
I lördags var jag på 90-talsdisco. Det var också sköj. hehehe. mm. Det blev väldigt mycket skaka rumpa osv. dey lovade jag ju. och jag håller mitt ord. The rockafeller skank spelades, med fatboy slim, min danslåt #1 typ. Med flera. 

HJGDASUYFGCBWEHR FANA.. EWIUYREIWU   FHUI<!>>>>>>2Z  *argt utbrott*

eheh... jaha.. det var det.. ehe. tack igen.  vi ses... eh... hare gött. typ.. hejdå..? ehe.

ajöken kvällskröken.
/yours truly. ung och arg. gorr.

Kommentarer
Postat av: ronjah

saltchoklad har jag också smakat på. men jag tyckte inte att det var någon hit.

2008-02-01 @ 09:04:31
URL: http://insidearetard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0