Mexican Pony Fucked Up Shoes

Heelloozzz.
Idag har jag tagit lite ledigt från skolan. Min hals och näsa är tjocka och slemmiga och jag vill inte ta en enda risk att bli sjuk till helgen. Jag sov till ett så nu är jag uvilad och klarar resten av skolveckan. Hehe.
Jag har sovit sjuukt tungt de två senaste nätterna och inatt drömde jag typ tusen skumma saker.
En utav dom var jättefin och jag fick lite flashbacks av den. Den var med i den. Det var typ 5 sekunder av den som jag bara vill att staaay like this forevah. typ. 
Och sen fler sjuka grejer. Jag ska skriva ner dom sen i min skrivbok eller nåt, för sånt är ganska roligt att läsa om typ 30 år. hehheheee. 


I'm really a person that live i a pretty constantly duel state of mind
I feel no responsibilities and no
pressure, and i feel all the pressure and
responsibility in the world.
I've got nothing to say, and then i feel like i got all
this stuff to say. And i don't have any thoughts,
and then my head is full of them


Devendra Banhart är bland de mest genialiska människor jag vet. När han beskrev sig själv med ovan nämnda ord så var det som om orden var tagna ur mitt huvud. Det där beskriver hur mitt huvud fungerar så exakt att det nästan är lite läskigt. Och det har nästan räddat mig lite.
Nu ska jag kolla på "The eternal children".
Och efter att jag berättat detta för er så är jag nöjd. 
/ Yours truly, er lillan


uppdatering:

1.SJUKT JÄVLA BITTER PÅ VÄDRET! Vad fan är det som gör så att det måste blåsa så mycket att man inte kan gå rakt ens?? Det finns inget som kan göra mig så arg, förutom en del andra grejer, som när det blåser. Det är fan botten!
2. jag klarar fan inte när folk säger åt mig vad jag ska göra. eller vad jag borde göra. vad som är bra för mig eller inte. TJAT! Min mor har en tendens till att be mig göra nåt, och samtidigt tycka att hon har rätt när hon tycker att det jag håller på med för stunden inte är nåt viktigt övehuvudtaget. Som om att hon har rätt att bestämma det. Och därför ska jag göra allt "MED EN GÅNG!!!!". 
2. jag är för övrigt 83% Hippie... Peace, love and understaning till mig.....


Nu sitter min mamma och snackar skit om mina mat-och-sov-vanor till min farmor.
"men sen piggnar hon till på kvällen". När ska dom förstå att jag är en nattmänniska, och att det ligger i min natur att sova till förmiddagen och istället vara uppe på natten. Och att jag står fast vid att jag tycker att det är samhället som gör fel och att jag inte tänker anpassa mig efter att folk vill att man ska börja jobba kl 8 på morgonen...
DET ÄR JAG SOM HAR RÄTT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0