MAGPIE



Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

Idag har jag knegat. Min chef var fan lika dum som vanligt. Men som tur var var hon bara där typ halva tiden jag var där. Så sen kunde man ju iallafall tycka det var rätt gött och givande att vara där. 
Jag lovar, hon tycker jag är helt värdelös som anställd och försöker få mig att fatta att hon inte vill ha mig där längre.. Jag funderar fan på att lägga ner eller nåt. Helt ovärt att känna sig värdelös när man faktiskt gör sitt bästa hela tiden..
Hon gjorde det klart för mig och min kollega idag att hon lätt kan byta ut oss för hon har folk som söker jobb hela tiden. Jag var så jävla när att typ säga nåt i stil med men vafan gör det då jag orkar inte vara här ändå..  
Jävla människa. 

Men vetni vaaad. Jag är fan glad ändå. För det här helgen kommer bli en helt sjukt bra helg. Jag ska dricka örlen hela helgen lång och svänga mina lurviga tills jag inte vet hur jag ska svänga dom mer. 
Men det kommer bli ledsamt lite också eftersom det också kommer bli ett litet avsked av en väldigt fin vän som ska åka ut på havet och leka pirat i 3 månader!!!! Åh.. Helt jättelänge och jättesorgligt.
Men det bästa av  allt med den här dagen är att jag gömde mig undan att betala jävla tågresan.  37,50 kr från kba till gbg, vilken tur vaa. het jävla sjukdyrt. ska dom råna mig på pengar sådär så tänker fan inte jag gå igenom hela tåget och leta reda på tågvärdarna. 
Men det aaalllra bästa den här dagen är att jag för ca en halvtimme sen fick reda på att jag är leeedig imorgon! YEEEEEES!  
(Egentligen har jag gympa på morgonen men det har jag aldrig sagt)

Idag har det även vart värsta action i Götlaborg. Typ bombhot och rån och hela centrala stan vart typ avstängd på trafik och grejer. Herregud..
Och sen har Jake Gyllenhaals motspelare i brokeback mountain dött. Heath Ledger. Stackarn. Men han har fanimej kysst Jake.. 

PUSS!!!
/ yOurS TRULY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0