Know Your Onion!

Hej nheeerdiies!
Det är fredag.
Även idag har jag knegat hela dagen. I 8 timmar står jag i en affär som luktar 29944673 olika sorters teer, smaksatt kaffe och lite kakor. Och även idag har vi inventerat. Jag fick mest klättra på en stege idag upp och ner och jag har nog mer blåmärken på benen än vad det finns tesorter i affären. AJ!!

Jag har även varit med om upplevelsen av den säkert typ värsta sortens kund man kan ha. 
(efter dom som ska ha tusen saker och sen säger att dom har bråttom)
Jag säger såhär. Hon hade en canada goose-jacka, var nedlåtande, dumförklarade mig och min arbetskamrat, klagade på våra teer och var allmänt ful i fan. Ändå köpte hon typ 4 olika teer.  Vilken jävla brud!!
Både jag och min kollega fick bita ihop ordentligt och ett tag när hon gick igenom nästan alla våra röda teer med kommentarer som "det är skitsött", "inte min smak", "det smakar bara kemikalier" och till sist "jag har en massa teer härifrån som är skitäckliga som bara står i skåpet så jag ger dom till mina kompisar"... Okej dude. Vad fan ska man svara på det.. Det enda jag kunde få fram, i totalt  chocktllstånd samtidigt som jag var så irriterad att jag ville slå henne i huvet var "okej.. hehe..."
FINNS DET SÅNNA MÄNNISKOR?? PÅRIKTIGT???!!!
Jag pendlade mellan att vilka slå ihjäl henne, undrandes när nån skulle hoppa fram och utbrista "smile, your on candid camera!", börja rövskratta eller be henne dra åt helvete. 
Men vet ni vad?! Jag bet ihop, försökte se lika snäll och trevlig ut som alltid annars. Jag gjorde mitt jobb. 
Jag tror hon fattade att vi hatade henne.
Efteråt skrattade vi.  "Vilken stjärna!" ,  utbrast min andra arbetskamrat, sedan vare till å sköta jobbet igen.
Jaja, sådana där stunder ska man väl också genomlida i sin roll som butiksbiträde. 


Efter jobbet mötte jag Karro och Em i knugsbacka, nämligen Karma. Fyfan vilket jävla rövställe.
25 SPÄNN FÖR EN KOPP TE?!!  Och det var fan inte ens en kopp te. Eller jo, rent boksatvligt vare ju det.  Det var en kopp med löst löste. Allt teet åkte fan ut ur tesilen och flöt ut i vattnet. Och det ska vara värt 25 spänn? Uh uh..
Dom spelar abba i technoversioner och fula äckliga jävla brudar sitter i soffan bredvid och är allmänt fula.
Äckligt vare. Jag ville bara därifrån faktiskt. Även om jag var i bra sällskap..
Nästa gång jag hamnar där ska jag fan ha med mig egen mat och eget te!

Men idag är det fredag. Jag sitter hemma, en fredagskväll. Jag tycker inte om det ett dugg. Det är skittrist och jag känner mig ensam, tråkig. Jag känner mig som en tonåring utan något vidare roligt liv. Fredagar är till för feeezzzzt! Alla dagar. Jag är ledig i helgen också. Gud i himelen vad jag ska sova. Den som väcker mig är död.

Nu ska jag äta mer nonstop och dricka mer te.
pyss




Kommentarer
Postat av: ronjah

tyvärr finns det sådana. urk, blä och usch på dom!
karma har bra size på sina koppar, men jag håller ed dig om att själva teet är dåligt..

2008-01-05 @ 23:01:50
URL: http://insidearetard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0