i heard a puff, i heard a blow

Varför är inte jag med på "mest aktiva"-listan? Jag borde vara det.. Jag är faktiskt skitakitv ju. egetligen alldeles för aktiv för mitt eget bästa faktiskt.

En sån där dagens lista blir det idag. 

Dagens humör: typ bra skulle jag tro. Typ 
Dagens borde: köpa ny majonäs
Dagens frisyr:  trött fläta jag sov med i natt
Dagens klädsel: jo det ska jag berätta! först mina favoritpyjamasbyxor, och sen, min nya vita tisha med turkosa och grå-spräckel på. igår km det antagligen jättemycket tandkräm på tishan. men det syns inte!!!! för det har samma färg som det torkosa som redan är på tröjan. så jag kan använda den med gott samvete igen! weeeeeeeeee!!!!!!!!!
Dagens planer: dricka mer kaffe, klä ut mig till en av disneyprinsessorna, dricka öl, bli full och skaka jävligt mycket stjärt
Dagens materiella vill ha:
 tops
Dagens längtan: öl. och lite rumpskak ikväll
Dagens fundering:  vad jag ska ha på mig ikväll. OCH VAD HÄNDE MED STORMEN??
Dagens beroende:  kaffet
Dagens tråkigaste: nu ska jag plocka upp diskmaskinen. annars kommer det nog bli en riktigt rolig dag
Dagens personer:  ALLA!!!!
Dagens irritation: att min lillasyster tänkte slänga ett ägg (innan jag skällde på henne) bara för skalet hade spruckit när det kokat...
Dagens låt:  var som vanligt inne på hanapee's blogg, snodde listan av henne för övrigt kan jag ju berätta också. hennes dagens låt var kino med knife. då kom jag på att va sjukt längesen det var jag lyssnade på dom! helt tokigt.. dom är ju faktiskt ett av sveriges bästa band. så nu sitter jag och lyssnar på dom och min dagens låt blir därför en av mina favoriter med just, The knife och den heter Listen now. eller kanske you make me like charity.. hehe. kan inte bestämma mig dååå....

varför blev vissa svar i fetstil?? jag bad inte ens om det.
PUSS!
/ Yours trUly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0