i dare you


I'M SO BORED WITH COWARDS
THAT SAY THEY WANT
THEN THEY CAN'T HANDLE


uPpDaTeRiNg:
The thing is. Att jag är så sjukt jävla uttråkad...  Trött på allt. Allt är tråkigt. Det händer för tusan inte någonting. Igår hände det väl ganska mycket iof. Men nurå??
Det värsta av allt, det är att jag har väl så gott som vant mig. Same story heele tiden. 
Jag är fasen inte pepp på någonting alls. Jo föresten, det jag peppar på just nu är bal-siesta-student veckan.
Den 26e maj är det studentbal, ganska ogivande men iallafall, den 29-31 maj Siesta! och sedan har vi ljuvliga 4e juni, student. Student student student. Jag har fasikenimej inte en aning om vad som ska hända efter studenten. Och det vill jag inte veta nu heller.
Men det här är liksom 4 månader kvar. Så tills dess måste jag finna någonting att stimulera hjärnan med...

AAH JAG HAR SÅ TRÅKIGT. erkänn du har så himla roligt hela tiden va?! ja, så himla påhittig, hela tiden har du nåt att göra. mm. hej.
/Yours truly, en som för tillfället har ett tråkigt liv.
(tack sofie för att du stöttar mig)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0