Human Behavior


Hej småfiskare.
Jag gjorde, som ni kan se, världens jobbigaste lista och inlägg innan idag.
Jag ångrade mig faktiskt efteråt. Det kändes.. så himla ogivande. Men iallafall. Det får vara kvar, det kanske finns någon som tycker det är intressant att veta om jag tycker att människan är mer släkt med grisen än med apan osv. Det vet ju inte jag liksom.
Igårkväll gick jag runt med en lilla my-bulle på huvet. Och nu har det gått av massa hårrstrån. 
Det ser alldeles fjösigt ut.. Jag måste vara lite försiktig med det lille om jag ska få indianhår någon gång.

Jag har varit ledig idag också. Det har varit gött.
Jag vaknade typ halv 12 av att emma ringde och berättade hur mycket hon ääääääälskar mig och att livet inte är värt att leva om hon inte får vara med mig varje sekund!!!
Okej.. rent önsketänkande. men hon ringde. Och jag vet ju redan likzom att hon älzkar mig!!

Idag har jag YEAH SEXYBACK kommit fram till att jag faktiskt måste börja träna. Men ta mig inte för seriöst nu. Jag menar  typ gå ut och promenera mer.. Jag är liksom inte friskis och svettis-seriös.


Men nu är klockan 2 minuter över midnatt och så sent får små knytten som jag bara vara uppe på nyårsafton.
Imorgon ska jag ju trots allt till skolan och lära mig mer om världen.
Godnatt!!!!
/yOurs truly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0