hon käkar knäckebröd som snacks

and afterwards, we'll all go to hell, when the money's all spent, when the money's all gone.


Hej sötisarrr.
Det är fredag. Om jag inte misstar mig så satt jag hemma förra fredagen också. Urs vad dåligt av mig. Fyfan va tråkigt. Jag ät skituttråkad verkligen. TRÅKIGT. 
Kan inte ni smartizzzar ge mig tips på vad man kan göra en
fredagskväll när man har tråkigt? pliiiiizzzzzz...
1. jag har för långt till stan
2. min familj är inte så jättegivande att umgås med
3. jag hatar tv
4. jag har suttit vid datorn hela dagen

Föresten är det nån som hackat sig in på bilddagboken. I nån gammal server eller nåt. Givande...
Jag skulle ju kunna lägga mig och glo på en film förstås. "Goodbye, lenin"  kanske, för att jag blie lite kär av den.
Jag är tamigsjutsiken latast i världen idag. Det enda typ "bra" jag gjort idag är att plocka upp diskmaskinen..
Och typ skrivit klart min utredande uppsats också.
Fast enligt mig själv så har jag gjort fler "bra" grejer. Typ lyssnat på musik och glott på heima igen. Jag tycker det är skitgöttigt att vara latast i världen. Men jag tror jag är rätt så ensam om att tycka att det är gött att jag är det..

Föresten, kan man gå till sin chef och säga "Hej, jag kan tyvärr inte jobba här just nu längre för jag har inte tid, men jag kommer gärna tillbaks om om en månad eller två..."  ? Kan man det?
Fast då ljuger jag lite för anledningen är egentligen min konstanta trötthet och mitt just nu faktiskt icke behov av ett jobb.. Jag behöver faktiskt inte det nu och min chef är ju trots allt ganska speciell och ger mig väldigt dåligt självförtroende och gör så att jag känner mig som en väldigt otillräcklig anställd för några minuter varje gång hon säger till mig om något.
JAG ÄR LITEN, RÄDD OCH KLARAR INTE AV SÅNT, OK??

Jag har tränat på rollen som indian idag förresten.



och förresten igen! man made money, money made man mad..

Så, nu är jag nöjd.
puss
/ Yours truly

(hej. kan inte du liksom bara helt plötsligt stå typ utanför min dörr och säga nåt i stil med, "hej min sköna", (du behöver inte mena det för jag är inte så värst skön just nu, men för sakens skull liksom). Och sen ta med mig till nåt random place och ha THE TIME OF OUR LIVES!!!!! och bara liksom spend all of our time together. Tack på förhand)

Kommentarer
Postat av: jennifer

du måste hjälpa mig!! vad ska jag vara!!! ???
vi får leta outfitz på RK!

2008-01-15 @ 22:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0