Hey Mama Wolf

Hej kära bloggläsare!
Idag är jag inte sugen att skriva här alls. För jag är trött. hödeni?? T R Ö T T. skitovanligt för att vara jag verkligen..
Men jag gör det endast för att tillfredställa era behov, för jag är er trogen.

Hmm.. Jag äter avokado.. det gör jag..
Och så  har jag suttit bänkad framför min färska Sigur Rós-dvd. Heima. Dubbel cd! Yezzz. Skitbra. Så jag har dött lite idag. Jag har även försökt skriva klart min utredande uppsats som skulle vart inlämnad v.48 egentligen. Men jag jobbar på der. 
Och druckit skitmycket te har jag gjort. Kissenödigt!!!!

Två andra saker som är ni kan behöva veta:
1. jag har något väldigt knepigt i mitt öga som gör så att allt blir suddigt och blött. (får lite min gamla spanskalärare fish-eyed boel feelings. uh.)
2. imorgon äre fredag!

Ja justja! Glömde nästan berätta. De vart mus-drama i mitt rum i natt! (våga inte tänka på nåt snusk, snuskis!)
Det raffsade i min vägg under elementet när jag skulle gå och lägga mig, så jag lyfte på en liten brädbit och ut sprang en liiite liiiten kuse. Den var så söt att jag nästan ville klappa den och ha den som min egen. Den har till och med vart uppe och ätit på gammal choklad som ligger på min bänk. Sött tycker jag.
Men efter att jag bekantat mig lite med den så fick jag faktiskt hämta papa. Men musen försvann och imorse kom papa upp med en råttfälla =(=(=(=(=(  
Jätteledsen..
Så innan jag for till skolan imorse så kastade jag mitt nässpray på den så den small igen. Jag hade inte mage att låta den lille harmlöse kraken dö bara för att de vill ha någonstans att bo. Men mama blev helt crazy när jag sa det.
så nu står den där, uppfälld igen.. Men pappa tröstade mitt djurvänliga hjärta och förklarade för mig att det går så snabbt att musen varken hinner tänka eller känna nåt. AAAH nu börjar jag nästan gråta..

Jaja. Dags att avrunda innan jag dör av hjärtesorg.

FÖRRESTEN!! En anonym kommenterade mitt inlägg igår och använde sig av uttrycket och förkortningen "ftw".. Kan någon snälla berätta för mig vad det betyder, för jag, jag har fan ingen aning.
Yours truly,  puss!



Kommentarer
Postat av: victoria

nä men uuuuuuusch va sorgligt. möss som är så söta..försök lura ut den på någe annats ätt !!

ftw = for the win..asså när nåt är bra/pepp ah blabla

2008-01-10 @ 23:05:32
URL: http://palea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0