heima

Hej.........
Jag har misslyckats...
Musen avled någongång i natt runt 01.05. 
Jag vaknade av att jag hörde att det började krafsa. Snabbtänkt som jag är förstod jag med en gång att det var min lille kamrat som var ute på farliga äventyr. Jag började banka i mitt bord, skaka på täcket och allmänt bara låta så mycket jag kunde utan att väcka resten av familjen. Jag trodde fasenimej att musen skulle bli rädd och pringa iväg. Men någonstans på vägen gick det fel. Jag var tvungen att gå och titta lite försiktigt. Och där satt den. Fast. Han hade inte klarat sig.. Det stack till lite i mitt hjärta  och en liten liten tår föll från mitt öga.

Så idag sörjer jag.
R.I.P musen Ruben.

/ Yours truly

Kommentarer
Postat av: victoria

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ :'(:'(
hur såg den ut? åh jag vill knappt veta
nä usch stackaren

r.i.p faktiskt, jag som började gilla lille ruben

2008-01-11 @ 13:13:01
URL: http://palea.blogg.se
Postat av: Matilda

nej, det är inte lätt när ens mus dör. min mus lever fortfarande den...

Beklagar sorgen

2008-01-11 @ 16:28:52
URL: http://knallrosa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0