for today i am a boy

Nytt år, nya tag, så att säga. Eller vad tusan. Allt är väl rätt gött ändå liksom.
Jag är väl ganska nöjd med mina insatser hittills i livet så jag tänkte väl inte göra några några
större ändringar sådär. Men två nyårslöften har jag! (egentligen tre men det tredje är liite hemligt och ganska spännande, och ganska jobbigt om vi skulle misslyckas).
"Nyårslöften" 2008:
1. Lära mig sära på stortån åt ena hållet och resten av tårna åt andra.
2. Lära mig vika tungan. Nej jag kan inte det. Förlåt mänskligheten för det.

Egentligen hatar jag nyårslöften, men vad sjutton. Mina är ju ganska trevliga.

Nyårsafton var väldigt trevlig. Började med vegansk middag, blev till krök. Sen kom tolvslaget och då begav vi oss ut i knugsbackaparken och tänkte att vi skulle fira det där. Jag sprutade champagne över folk för första gången i mitt liv!!!!!  Den tog nästan slut men det var det värt. Sen gick vi tillbaks till Jean och krökade lite mer och svängde våra lurviga tills vi inte visste hur vi skulle svänga dem längre.
Hela kvällen vart toppen helt enkelt!

Vicaana har åkt hem nu också. Hennes vistelse här avslutade vi med mat på solrosen i haga med Emma, vickans kompis sanne och sannes pojkvän sanji. Micket trevligt!
Sen en skitliten och snabb shoppingrunda. Men jag lyckades allt med några fynd!
4 st fina fodral till ipoden, ett par jeans och en SKIIIIIITFIIIIIN gosedjurselefant. Jag kunde inte låta bli.
Allt det för 427 riksdaler!!

Nu sitter jag och dricker grönt körsbärs-te och äter sallat. Snart ska jag sova för imorgon ska jag knega!

God natt mina kära kamrater och gott nytt år på er, hoppas eran invigelse av det nya året blev lika fin som min!
pyss

Kommentarer
Postat av: victoria

pysss

2008-01-03 @ 00:03:26
URL: http://palea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0