FlowerPower

Hej mina kärleksbarn!

Jag har två uppdrag!
1. Göra allt som står i min makt för att en dag (snart) äga ett par av de snyggaste pjucksen världen någonsin skådat! Dr.Martens Flower boots. AzzzzååååeeEe. dör.
2. Lägga in Abba på ipoden.


Idag har vi haft schläktkalajs här hemma. För mig och min syster eftersom jag blivit 18 och hon snart blir 20. Jag deltog i drygt en timme tills illamåendet och huvudvärken blev på tok för påtaglig och jag gick och lade mig i min säng  och sov resten av spektaklet. Det var ju trevligt av mig att delta på mitt eget kalas kan man tycka. Men jag spydde faktiskt 1 1/2 gång i förmiddags och har mått allmänt skit hele dagen.

Imorgon är det skola men jag får se om jag orkar pallra mig dit.. Jag är ju trots allt ganska trött.

Förresten, jag nämnde ju för några dagar sen att jag har massa blåmärken på mina små ben. Arbetsskador. Dom finns där. Jag har även ett blåmärke, en bula och ett rivsår på samma plats! Alltså tre flugor i en smäll. Hur ballt är inte det?
Jag jobbar i en te och kaffe-affär alltså..

Nu ska jag krypa till kojsi världens skönaste säng med min elefant!
Ajöken kvällskröken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0