EVERYBODY WANTS TO GO TO JAPAN

everyone wants to go to Jamaica queens in drag will surely fake you take you home, and then they'll rape you 
but you like it, so say 'thank you'


Hej snuttz.
Ikväll så ska jag svänga mina lurviga med mina skaka-rumpa-friendz till "best of" på Saturns 8-årsjubileum. Det ska bli helnajs tycker jag!
Det regnar en del, men som min panka vän sa så ikväll så ska hon leva på kärlek och vatten, och ja, vatten finns det ju gott om idag. Så idag är ett exemplariskt tillfälle att ta tag i sig själv och ha en den dära dagen att leva på bara kärlek och vatten. Om ni inte redan har bestämt er för att spendera era pengar på alkohol eller dylikt förstås.
Men det är en mycket fin tanke. Kärlek och vatten.  Det ska jag också göra snart när jag inte ska dricka öl.
Vi borde faktiskt ha en sådan dag i våran almenacka, "Leva på kärlek&vatten dagen" SÅ FINT!

Igår kollade jag på film faktist. Goodbye Lenin blev det, precis som jag sa. Sen satt jag uppe till typ halv 4 tror jag det var om jag minns rätt, lyssnade på Cocorosie och Devendra och glodde igenom alla värda bloggar typ tusen gånger. Jag kollade på "the eternal children" igen också. Dokumentären med Cocorosie, devendra, antony och vashti bunyan ni vet, som jag nämnt tidigare. ÅÅÅh så bra! 
Det är på natten jag lever mina kära kamrater.

Nu har dom något slags Kent-race på MTV. Gött tycker jag. ooom du var häääääär.
Dom spelar gamla låtar, det är göttigast! En himelsk drog nu. Fan va gött.


Nej, nu har jag inget mer att dela med mig av idag. Men imorgon, säkerligen!
EVERYBODY, JUST HOLD HANDS!
/ Yours truly, la rump-skak


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0