children of the revolution


Hej getter. 
Jag var på maskerad igår! Det var tamefasiken en riktigt trevlig tillställning och jag kan lova att et vart mycket rumpskak. Kl 5 på natten/morgonen, välj själv, så står jag fortfarande kvar på dansgolvet, (ensam iochförsig, iochmed att alla andra redan åkt hem eller är lite för trötta) iförd vad som finns kvar av min pocahontas-utstyrserl, sannas indianhövdinghuvudbonad och ett jävligt paarrtttyhumör. Det har varit så ganska många gånger att jag är den som sist lämnar dansgolvet även om det bara vart jag de sista timmarna. Jag lovar, jag är född med rumpskak i generna! Justin timberlake, the arks calleth you cometh i, melody clubs palace station och fatslim boys the rockafeller skank är  några änna riktiga partyhöjare som alltid funkar om man vill locka folk till dansgolvet. Spice girls funkar bra också!  Imorse fick jag kladdkaka till frukost och det var en bra start på dagen. Två timmar sov jag och jag är ganska trött.  Så idag får ni en lista av mig. puss!

Har du på dig idag? först vad som var kvar av min pocahontas utstyrsel, nu svart långärmad tröja, mörkgrän manchesterkjol och svarta kalasbyxor
Har du kramat någon det senaste dygnet? jag har kramats helt jättemycketmycket det senaste dygnet! så mycket kärlek!! ååh
Har du pussat någon det senaste dygnet? ja!!!! kömpespussar alltså
Har du för frisyr?  mörkbrunt och snelugg och halvlångt. en trött toffs på ena sidan axeln nu.
Har du duschat det senaste dygnet?  ja igår gjorde jag det
Har du varit i asien?  nej det har jag inte
Har du inte hunnit med idag? att sköta min hygien
Har du något jobb?  jaaaaaaa. egentligen vill jag inte. men jag har det för att man "borde"
Har du husdjur?  ja. en hond
Har du pallat äpplen?  ja. det blev ganska internt där. men påriktigt ja, jag fick skitdåligt samvete efteråt också.. äppelträdägaren såg oss och kände min mamma och sa att om vi hade frågat så hade vi fått ta äpplen ändå.
Har du tappat något värdefullt i toaletten?  min mobil.. för typ tre årsen eller nåt
Har du sett en hel porrfilm?  nej.. jag finner det inte så givande heller
Har du kysst någon och sedan ångrat dig? ja.. men oftast uppför jag mig så att det inte ska hända
Har du ätit senast?  mat. och en kaffe
Har du pojk/flickvän?  nej.. iiiim so rrroonreyyy, så ronrey...
Hur många har du kysst? men allvarligt jag vet inte? jag tror inte man håller räkningen heller. lagom många då

När vaknade du i morse?  typ halv 10 eller nåt, emmas alarm ringde för hon skulle till jobbet. men jag slumrade väl till ett par gånger då och då efter det..
När var du rädd senast?  hmm.. det vet jag inte
När skrattade du senast?  åt något någon sa på i huvudet på gynning. ehehe. någonting med skippa filma bullen i ugnen och gå rakt på produkten. jämförde matlagningsprogram med föda barn typ.
När du på fest senast?  igååååår. jag är fanimej en riktig partymyra!
När gjorde du senaste något du egentligen inte ville?  jag vennnee. minns inte.
När fick du ditt senaste sms?  inatt vad jag minns. men jag har inte titta till mpbilen på ett par timmar så det kan hända att  det dykt opp nåt.
När är du född?  tre dagar innan nyårsafton varje år. score!

Vem pratade du med i telefon senast? oj.. min pappa. men jag blev arg
Vem vill du spotta på? egentligen alla som bär päls och äter kött men jag har familj vänner och släkt som gör det och man måste ju ändå ha sunt förnuft och någon slags moral liksom.. vill ju inte spotta på mina vänner hellöörr.. 
Vem skulle du vilja se ut som?  audrey tatou typ. jävla snygga
Vem fick du present av senast?  det måste vart nån
Vem gjorde dig arg senast?  min pappa lite. men inte så. lite arg bara. för stunden. för jag är lat
Vem sjunger det du lyssnar på nu?  tv-reklam urrggrg
Vem bor du tillsammans med? mor far syster hund..
Vem sjöng du senast för? min familj. dom älskar det
Vem vill du kyssa nu?  det säger jag inte för jag blir bara sur på mig själv ändå
Vem spelade du tv-spel med senast?  jennifer! inte alls längesen faktiskt!

/YourS truly

Kommentarer
Postat av: kossan

jag stjäl denna nu. för jag ahr misärtråkigt.

2008-01-22 @ 14:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0