can't find us

hehe.

Vad

heter du?
 Linnea
kallas du? lillan först å främst. myran av en, lilla my av en.  internt lillaana majauui
 skulle du vilja heta? lykke. typ. signe är fint också
för andra namn tänkte dina föräldrar på?  jag vet inte
vill du ha just nu? sommar och siesta. festival i allmänhet
vill du arbeta med när du blir stor? jag vet inte. hålla på med nåt eget. givande. musik, foto. nåt som är gött. pallar inte att någon bestämmer över mig
vad har du på dig nu? favoritmysbrallor, as always. kalle o hobbe stor t-shirt. bäst. grå hood. strömpor med halkskyddspluppar!!!
har du för t-shirt storlek?  xs/s. men föredrar oversize.
åt du senast?  chips. nu mår jag illa
sa du senast? Jaaa?
ska du göra imorgon? Gå i skolan.. 
skulle du aldrig kunna äta? kött
har du för framtidsplaner? jaa. jag tar ju studenten till sommarn. sen vill jag bara ha en jävligt göttig sommar. med festivaler och umgås så mycket som möjligt. kanske ut och resa. jag vill inte tänka längre fram än så
gör du om du får hicka? hickar..?
är du bra på? ta tag i grejer absolut sista sekunden eller inte alls. vara lat. 
är ditt motto?  ju mer man lär sig desto mer förstår man hur lite man kan. eller you can go suck a fuck. den är också bra
är ditt lyckotal? 7
är ditt födelseår? 1989
din födelseplats? Götlaborg
ditt mest överanvända ord? mmm..
din första tanke när du vaknar?  fan. nej. sova meeeeeer
dina mål i livet? ha det gött. aldrig blir någon som tar allt så himla seriöst
ditt största minne? vet inte du
dina planer för helgen?  fredag blire utgång, girlsnight. fira barro osv. lördag blire 90-talsdisco. wee

Är du

 sexig? det skulle jag inte vilja påstå
hungrig?  nej. mår illa
optimistisk? oftast
höger eller vänsterhänt? högerhänt
kittlig?  oh yes dear
singel?  jajemen
attraktiv?  nej jag är väldigt oattraktiv
kåt? nix. mår illa
allergisk mot något? kött
mörkrädd? iblaand. ute mest. men det har blivit bättre
kär?  ehehehehehee. nej
en bra flick-/pojkvän? nej jag slåss
språkbegåvad?  jag var nog. men min hjärna har tappat bort den begåvningen
vegetarian? ja!!!
hälsosam? nej. eller jag tycker jag är det för att jag inte stoppar i mig kadaver. men jag kompenserar det ganska bra med andra onyttigheter. fast jag äter inte godis heller.. och det är ju bra
svårflörtad? det beror på vem det är
feminist?  jämställdist ehe
studiemotiverad?  HAHAH inte någonstans
musikalisk?  jag är nog mer musikalisk än jag visar. vilket är synd

Vem

är snyggast?
  Devendra Banhart och Johnny Depp. 
vet mest om dig? jag själv. olika personer vet olika saker typ
vet du mest om?  Ingen aning.
önskar du död?  Men typ ingen specifik. men alla som är dumma i huvet egentligen. men nej inte dö
är den starkaste du vet? men gud. jag vet faktiskt inte. det är överskattat att  vara stark. fysiskt alltså

Vad har du för favorit

årstid? 
vår/sommar
mat och dryck? vegariskt käk. vatten och öl. kaffe och te
djur?  jag veene.  gillar så himla många djur. elefanter är fina. men jag säger alla djur
färg? grön.. mfl
parfym? jag nöjer mig med mitt kokos bodybutter
tv-program?  scrubs. kobra. musikbyrån
ämne i skolan?  jag tror psykologi kommer vara mitt favorit nu
sysselsättning?  att göra det jag tycker är gött för tillfället-. jag tycker om att dricka öl och vara i goda vänners sällskap
byxor?  "mina" blårutiga pyjamasbyxor

Vem

 har du senast kramat? 
ojdå. var nog någon i skolan igår
 har du senast pussat? barro, på kinden. tror jag
har du senast hånglat med?  emma b. ehe
slog du senast? hmm.. det kan jag inte minnas. jag brukar inte slåss för övrigt. jag ljög innan
sov du hos senast? Olle
sov hos dig senast?  Vicaana 
längtar du efter mest?  ehe
vill du helst slippa?  ingen speciell
stör du dig på?  alla som tjatar
fick du senast en komplimang av?   men fan jag vet inte
gav du senast en komplimang? jag minns inte

Hur

kul har du på en skala från ett till tio? 1
svarar du när någon ringer?  hej det är linnea. hallååå,. eller nåt
tar du bort oönskad hårväxt?  rakhyvel i guess. eller va?

Hur många

timmar sov du i natt?
  03.30-12.30.  typ 9 va?
städer har du bott i?  städer 1. eller två föresten. men rövhålet där jag bor nu räknas fanimej inte som en stad
kärleksrelationer har du haft? 3 tror jag det bli
personer har du hånglat med?  denna ständiga fråga. jag vet inte, jag har inte räknat. jag tänker inte göra det heller
CD-skivor har du?  för få. har aldrgi råd. men jag har ju en del nerladdade också iof..
är online på Msn just nu?  11
bankkonton har du?  2 tror jag
kuddar sover du med?  3
sängar har du haft sönder?  ingen
språk kan du?  svenska, engelska. lite lite spanska. 2 1/2 säger vi
piercings har du? 3. i öronen bara
speglar har du i ditt rum? 1
tatueringar har du? inge, men snart
skedar Oboy tar du?  jag dricker inte oboy
husdjur har du? 1
festivaler har du varit på?  4
gånger har du flyttat? 2. men jag minnn knappt ens den 2a. gött
gånger har du tagit ut din ilska på något syskon?  hehe.
gånger har du tappat bort dina nycklar? typ.. 8748327

Hur gammal

vill du att din pojk- eller flickvän ska vara?
 äldre än mig. max 4 år äldre tror jag..
var du när du lärde dig cykla?  det minns jag inte
vill du vara när du får barn? inte yngre än 25. när jag känner att det är värt det.
var du när du gjorde din alkoholdebut? typ 15. jag var ganska duktig
är datorn du sitter vid? men det vet inte jag
är din äldsta kompis? jävla frågor. jag veeeet inte
är ditt äldsta klädesplagg som du fortfarande använder?  men vafan 
bör man vara när man gör sin sexdebut? när man känner för det
bör man vara när man gör sin alkoholdebut? 15. eller 16.. tycker jag allt
bör man vara för att få köpa sprit? det är nog bra som det är

Tycker du att

det borde vara lag på att vara snygg? nej?
Hitler var en god människa? nej?
Pridefestivalen är bra? ja det är den säkert
krig är bra för världen? men nej. men antagligen kommer det alltid finnas. så länge vi människor finns.
människan är mer släkt med grisen än apan?  nej
Paris Hilton är snygg?  nej. hon är ful
Melodifestivalen är kul? jag har bojkottat den de senaste två, tre åren. så nej
Big Brother borde läggas ner?  finns det fortfarande? jag har aldrig sett det. men ja
blod är gott?  men nej
män ska ha rösträtt? alla ska ha det
tiden går för fort? ibland, ibland inte
livet är underbart?  jovars
man får skylla sej själv om man slickar på en lyktstolpe mitt i vintern?  eh. haha. ja.

Vilken

tidning läser du?  mina medlemstidningar i djurens rätt och grön ungdom. 3e delen i gp
buss åker du oftast?  732
fråga ställer du oftast? "va?"

Beskriv

dig själv med tre ord:
  åååh. va jobbigt. trött, lat och liten
din frisyr:  brunt, halvlångt, snedlugg. just nu en jättettrött tofs
din drömkille/drömtjej lite kort:  men jag vene. men bruna ögon och mörkt hår är ju ett plus, hej devendra. kooom. hehe. nej. men jag har inga krav så egentligen. men jag vet ju vad jag föredrar. liksom.

Har du

känt dig älskad?
  ja
raggat på internet? nej det tror jag inte
hatat dig själv?  ja
några homosexuella vänner?  inte vad jag vet
några synliga ärr?  jorå. mitt finaste är från arvika förra året. jag rev mig på en ölstol, det är stort och fint och sitter på vaden. 

Brukar du

 raka dina ben?  ja
spara eller slösa? det beror på vad det är. 
snarka? nej. fast det har nog hänt när jag vart förskyld
filosofera?  jo 
tänka på döden?  händer. men inte så ofta
festa?  nej, jag krökar och skakar rumpa
bädda din säng?  neej
äta mörkt eller ljust bröd? mörkt 
sjunga i duschen?  det hände oftare förr. men ja det gör jag
duscha dagligen?  ja. men jag har haft mina lite mindre ohygieniska dagar
komma bra överens med dina föräldrar?  nej

Vill du

 Skönhetsoperera dig? nej
åka upp till rymden? nej
hoppa bungy-jump? det ska jag, eller fallskärm
gifta dig?  jag vet inte. inte just nu. men isåfall så ska jag aldrig i hela mitt liv gifta mig kyrkligt.

Om du

 fick välja en superkraft, vilken skulle du välja? vara osynlig

Ligger Skåne i Sverige?  ja
Randigt, rutigt eller blommigt?  randigt, rutigt och blommigt
Är alla lika värda?  ja! när ska folk fatta det egentligen
Pasta, ris eller potatis?  ris tror jag. eller potato
Kaffe, te eller inget?
  båda. åh.
Går eller tänker du läsa på universitet?  inte som jag planerar just nu. lycka till med mina betyg föresten.


fy i helvete. jävligt mycket creds till den som tog sig igenom den här jäveln..
puss!
/yours truly 

Kommentarer
Postat av: victoria

lillaana majauii!!!!

2008-01-23 @ 19:34:55
URL: http://palea.blogg.se
Postat av: johanna

DEVENDRA BANHART = MIN FAVORITMAN

2008-03-26 @ 20:49:34
URL: http://www.hunnd.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0